Cuvantul LUI

“Iarba se usuca, floarea cade; dar Cuvantul Dumnezeului nostru ramane in veac.”   Isaia 40.8
SAM_0022dc

Tu spui : „Nu pot!

El spune : „Poti totul in Cristos” (Filipeni 4:13)
Tu spui : „Nu ma pot ierta.”
El spune : ” Poti ,fiindca si Eu te-am iertat!” (Efeseni 4:32)
Tu spui : „Oare ce voi face?”
El spune : „Eu voi ingriji de nevoile tale.”
Tu spui : „Mi-e frica!”
El spune : ” Eu nu ti-am dat un duh de frica, ci de putere, de dragoste si de chibzuinta.” (2Timotei 1:7)
Tu spui : „Nu pot rezolva problema asta!”
El spune : ‘ Incredinteaza-ti soarta in Mana Domnului si El te va sprijini” (Psalmul 55:22)

De Zefirul de Aur

Lasă un răspuns

